strak taartje 34

Dit is een verjaardagstaartje voor de vrouw van Marco.
Marco heeft een eigen schildersbedrijf, dus ik vond het wel erg leuk om er een persoonlijk tintje aan te geven.  Mooi strak taartje geworden met wat glitter erop. Zoals hij het zelf noemde, als liefhebber van mooie auto's : metallic!
Ik hoop, dat hij zijn vrouw er blij mee gemaakt heeft, het was een verrassing.
Dit is trouwens een "gedenkwaardige taart, want het is de eerste die ik in mijn nieuwe eigen ":taarten-kamer" heb gemaakt. Ik heb deze week nl. mijn eigen kamer gekregen om taarten te maken en ik kan me nu al niet meer voorstellen, waar ik eerst al mijn bakspullen enzo heb gelaten! Het is zo heerlijk om nu zoveel ruimte te hebben om alles neer te zetten en om te werken. Ik heb een prachtige tafel gekocht om marsepein op uit te rollen en een bijbehorende kast om alles in op te bergen. Daarnaast staat er ook een groot dressoir met allemaal laden. Mijn cricut-cake (computer/printer) om marsepein en fondant uit te laten snijden, staat gewoon startklaar en mijn pc en printer ook. De printer heb ik nodig om plaatjes uit te printen voor puzzelplaatjes-taarten. Het maakt alles een heel stuk makkelijker. Bovendien hoef ik de keuken niet meer hals-over-kop op te ruimen, omdat ik moet gaan koken. Heerlijk, heerlijk! Ik heb voor deze kamer wel weer een kind aan de samenleving moeten afstaan, want mijn jongste dochter is 3 weken geleden naar een eigen woning verhuisd! Vandaar deze extra kamer. Maar ja, cést la vie!


Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176