shaun sheep taart. 37



Sinds vorige week een vierkante bakvorm aangeschaft, omdat er af en toe gevraagd wordt om vierkante taarten. Ik kreeg ook een verzoek om een schaapjes-taart te maken, dus deze vorm leek me daarvoor zeer geschikt . De jarige, Inge dus, woont aan een dijkje, waar allemaal schaapjes wonen, vandaar. Inge krijgt hem morgen van haar dochter Lisa, een vriendin van Sanne. Ik ben benieuwd, hoe ze hem vindt! Hij is gevuld met hazelnootcreme en hazelnoot-chocoladecreme. Lijkt me heerlijk. Ik maak deze vullingen ook allemaal zelf: komt niet uit een potje, ik heb zelf hazelnoten staan stampen! Behalve de Jams natuurlijk, maar voor de rest is het allemaal home-made.



Reacties

  1. Beste José,

    Wat maak jij een prachtige taarten !! Je zou een boek moeten laten maken :) !

    José een vraagje, ik moet ook voor een familielid een taart maken en zij is ook zot van schapen... Nu heeft ze nog een hobby bij en dat is breien. Ik vond het schaapje met de wol geweldig. Alleen vroeg ik me af of je me op weg zou kunnen helpen om dit te maken ? Ik zou dit enorm appreciëren. Indien u wilt kan u me dit mailen naar nele@tuinentomdewinne.be.
    Alvast bedankt voor de moeite !
    veel groetjes
    Nele
    Ps : Doe zo verder hoor !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Baksel of misbaksel?
Of heb je misschien iets anders dat je graag kwijt wilt?

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176