Waterval van bloemen 85

 


Ap en Wil, zijn al zolang wij zijn getrouwd vrienden van ons. Ap en mijn man Dick zijn tevens al zo lang collegaas van elkaar en we kregen bijna tegelijk ons eerste kind (de onze, Sabine, precies 1 maand eerder!)  Inmiddels zijn we allemaal oma´s en opa´s !

Vorige week vierden zij hun 40-jarige bruiloft en toen ze mij vroegen, of ik hun taart wilde maken, zei ik natuurlijk meteen ja!
Het moest een echte klassieke bruidstaart worden, want die hadden ze bij hun bruiloft niet gehad.

Wij overigens ook niet, want dat deed niemand in die tijd. Je kreeg gewoon allemaal een gebakje bij de koffie.
Bruidstaarten zijn in Nederland pas sinds een jaar of 10, denk ik, helemaal populair.
Het zal wel weer uit Amerika zijn overgewaaid!

Enfin, ik heb me weer helemaal uitgeleefd en kon bijna niet meer stoppen met bloemetjes maken.
Het is een echte klassieke geworden en was gevuld met verse aardbeien met slagroom en geraspte chocolade.

Na de koffie met taart zijn we met z'n allen naar de Chinees gegaan en hebben heerlijk gegeten!
Ap en Wil, nogmaals bedankt voor de leuke middag!

Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176