Jessy? Jessie! 90

En dit is de derde taart en die was voor de jongste dochter van Jolanda: Jessie.
Jessie is 10 jaar geworden en wilde graag een taart, waarop haar hond Quint, een Friese Stabij, centraal staat.

Jessie is helemaal gek op Quint .

Quint is een heel lieve hond, en heeft een krul in zijn staart, die er eigenlijk niet hoort te zijn. En hij heeft een witte snoet i.p.v. helemaal zwart.  Hij is gek op modder en graven. Een leuke combinatie als je een tuin hebt. 

Hier heeft hij ook zijn bot opgegraven uit de chocolademodder en het hele rozenperk omgespit. De modder zit nog op zijn neus.
En op verzoek van Jolanda ook even een hondenpoepje neergelegd!! Wel twee!!

Jessie is niet alleen gek op Quint maar ook van chocola. Dus de hele taart moest van chocoladebiscuit zijn en gevuld met witte stracciatella chocolademousse.
Nou, als je dan nog niet gelukkig bent............. want je weet wat chocola doet he?                                                                                                       Maar waar Jessie echt niet van houdt, is marsepein! Dus deze taart is dus helemaal van fondant.
Maar toen opeens, zei Jessie, die de taart zelf met haar ouders op kwam halen bij mij thuis, dat er een klein foutje op de taart stond!!:
Haar naam is Jessie en niet Jessy !!!! Oef, dat noem ik geen klein foutje: dat is heel pijnlijk.

Nou, gelukkig ontdekte ze het op tijd bij mij thuis, dus snel de Y erafgehaald (zie foto hierboven) en de juiste letters snel gemaakt en erop geplakt.
Zo, dat is beter!!

En zo zag hij er van binnen uit: Ik had om zo'n foto gevraagd, want ik ben altijd benieuwd, hoe de taarten eruit zien na het aansnijden, of alles er netjes uitziet enzo.  Nou, eerlijk gezegd, ik zou er zo een hap uit kunnen nemen!! Jammie chocola!!!




Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176