orchideeen-bruidstaart. 102

Gisteren op een prachtige warme, zonnige dag,  zijn Natasja en Patrick getrouwd!.


Ze wilden een bruidstaart hebben met fuchsia-kleur-orchideen erop. Nou, die had ik nog nooit gemaakt, dus dat was weer een uitdaging. Ik ben de hele week bezig geweest om 27 roze orchideen met de hand te maken, 10 st. voor de cupcakes en 17 voor op de taart.
Om ze er zo natuurgetrouw mogelijk uit te laten zien, had ik een potje met een orchideeentak gekocht om goed te kunnen zien, hoe ze in elkaar zitten!
Nou, mij hoef je na 27 orchideeen niets meer te vertellen hoor!

Ik vond het zelf ook weer erg mooi geworden. De cupcakewrappers maken er voor een bruiloft ook wel weer iets heel speciaals van.


En ik ben blij, dat ik zo veel tijd aan de orchideenen heb besteed, want toen de bruid samen met haar zus, Barbara, de taart kwamen halen, vroeg ze waar zij me van kende, en of ik wel eens bij haar in de bloemenzaak kwam, hier in het dorp? : verstand van orchideen natuurlijk!



Ik hoorde van Sabine, dat ze ook orchideeen van dezelfde kleur in haar bruidsboeket had en in haar haar! Geweldig!!
Een plechtig moment voor het bruidspaar: het aansnijden van de taart. ( Au au, voor mij!!, maar zo gaat dat met taarten!!)


En van binnen zag hij er ook mooi uit. Met een kilo verse aardbeien met slagroom en witte chocolade-stracciatella-mousse.


Jammie!!
Natasja en Patrick, hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk en ik wens jullie heel veel en heel lang geluk met elkaar!!.






Reacties

  1. Ik heb mee mogen smikkelen van de taart! En ik kan je wel vertellen,het was n feest om naar te kijken,prachtig, en ook nog eens heeeerlijk!
    Mijn lieve dochtertje Liv was ontroostbaar toen er n mes in dat kunstwerk gezet werd. Maar zoals je zelf al liet weten,zo gaat dat met taarten..(-;
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Baksel of misbaksel?
Of heb je misschien iets anders dat je graag kwijt wilt?

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176