spin 107

Gisteren was mijn kleinzoon  Max jarig. Hij is 5 jaar geworden. De leeftijd, waarop ze het, volgens mij, voor het eerst goed beseffen, dat ze jarig zijn! En dat deed hij!

Dagenlang was hij zenuwachtig!

Nou, een spinnentaart moest het worden. Geen idee, hoe hij daarop kwam, en er moest chocolade in en smarties!  De klant is koning dus alzo geschiedde.

De spin zelf is een klein rond cakeje.




Een beetje gemeen met die tandjes, maar toch ook wel lief de spin.............

En Max was helemaal tevreden over de taart.

Laag bruine chocolademousse met smarties erin (niet te zien zo) en een laag oranje botercreme met bastogne.


Reacties

  1. Hoi José,

    Samen met een huisgenootje was ik stiekem aan het kijken of deze naam nog beschikbaar was. Helaas niet, maar jeetje wat maak jij prachtige & lekkere dingen!
    Zelf ben ik enorm fan van het bakken van taarten, maar zo mooi krijg ik het niet hoor!

    Als ik ooit ga trouwens weet ik je te vinden. ;) Mooie blog! leuk om te zien dat je ook nog actief bent! Je hebt er bij deze een volger bij. :)

    Groetjes,

    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Madelon, dank je wel voor het compliment hoor!

    Ja,in december ben ik 2 jaar bezig hiermee en ik ben bijna onafgebroken aan t bakken geweest, en van iedere taart leer ik weer iets.
    Het is zo"n geweldige hobby,ik kan er al mijn creativiteit in kwijt
    Leuk, dat je gekeken hebt en ik hoop, dat je dat in de toekomst blijft doen.
    Ik kijk elke dag hoeveel bezoekers ik heb gehad en ik zit nu over de 20.000 Ik weet eigenlijk niet eens of dat veel is, maar ik vind het erg leuk.
    Ik wens jou ook heel veel plezier met je hobby en ik kan maar 1 tip geven: veeeeeel oefenen!!!!!
    Groetjes van Jose.
    .

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Baksel of misbaksel?
Of heb je misschien iets anders dat je graag kwijt wilt?

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176