ajax taart 116

Jayden is 6 jaar geworden en hij is een groot Ajax -fan.  Ik kreeg weer de vrije hand, dus ik ben lekker aan t experimenteren gegaan.

En tot mijn schrik zag ik pas na het zien van deze foto, dat ik een foutje heb gemaakt!! Amstedam!! Waar legt dat dan?  Ik vraag me af, wie van al de verjaarsdagsgasten dat heeft opgemerkt! Misschien wel niemand. Ik heb er ook niets over gehoord.        Wellicht heeft de jarige het logo zelf wel meteen opgegeten!!              
                                                                                                                                                                                         

Dit is weer die ronde taartvorm, die ik pas gekocht heb. Helemaal te gek voor een voetbal.


En hoe vinden jullie mijn voetbalschoentje? Helemaal van fondant en van binnen gevoerd met witte marsepein!! Ben ik toch best wel een beetje trots op..............



Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176