Dummy verjaardagstaart de Vloot 129

Deze taart is niet echt!!
d.w.z. de binnenkant is  piepschuim en de buitenkant is van fondant.
Het voordeel hiervan is, dat je er niet dik van wordt en je kunt hem ook nog eens jaaaaaren bewaren!! , want fondant wordt keihard, als je t niet opeet.                    
(trouwens,....... taart maakt gelukkig, niet dik!....."t ligt er maar aan hoe je het wilt  lezen!)



Deze dummytaart heb ik gemaakt voor  kinderopvang De Vloot, in Maasluis, waar mijn oudste dochter Sabine werkt.
Ik had vorig jaar al zo'n taart gemaakt voor Bengel in Maassluis ( dummytaart van 31 januari 2012)  waar zij toen werkte, maar ze is nu  overgeplaatst naar deze nieuwe, prachtige locatie en zij kon de taart natuurlijk niet meenemen!


Een goede gelegenheid dus, om er weer een te maken.
Deze taart wordt bij elke verjaardag tevoorschijn gehaald en dan mag de jarige  de kaarsjes uitblazen.
Ze voelen zich dan helemaal jarig natuurlijk.
De vloot heeft 5 groepen: goudvisjes, maan-regenboog-tover- en glittervisjes.


De twee grootste taarten staan in het teken van de verjaardag en de toptaart verwijst naar het maritieme (Vloot) , strand  en de groepen.

Toen ik de taart samen met Sabine ging brengen, kreeg ik een rondleiding van haar en ik was verbaasd, hoe mooi, ruim en leuk 't daar is.
En ook erg leuk, dat er samenwerking is met de bejaarden, die daar wonen.
'T stikt daar van de oma's  en opa's!!
Veel succes kinderopvang De Vloot in jullie  nieuwe gebouw op deze geweldige locatie en veel plezier met de verjaardagstaart!

Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176