Jungle Book Taart 146

 



Op 23 juni is Jort 2 jaar geworden.


Jort is gek op aapjes en vooral op de film Jungle Book.


Vandaar dat Quicita, zijn moeder, mij vroeg om een Jungle Book Taart te maken.
Poeh, weer een hele uitdaging...... Ik ben altijd een beetje bang voor boetseren...........


        Eerst om te beginnen een "puzzelplaatje" van dat schattige kleine olifantje.....


           Een oooooooooolifant gaat door!!!!   Links, rechts, links, rechts..........

                           
Maar......natuurlijk ga ik het proberen!  Wat zeg ik? Ik ga het gewoon doen!!!!

En naarmate de taart vorderde, hoe meer plezier ik er in kreeg.

              









                                                         Kaa, de sssssssslang..........














Toch ook nog wel een "puzzelplaatje" van Bagheera er tussendoor.........








Banaantjes in de palmboom.....



Bekende scene: Mowgli bovenop Baloe  in het meer........


Waterval.......


  Vogels en vlinders in de lucht......

En King Louie wacht geduldig, tot de banaantjes uit de boom naar beneden vallen.....

Het was weer heerlijk om deze taart te maken!






Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176