Piptaart 8









Zo, eindelijk een taart voor mijzelf gemaakt, want MORGEN ben ik jarig!!
Oef, 58 jaar!
Nou ja, erger dan 58 jaar worden is:" t niet worden "toch?
Nou, ik heb me helemaal uitgeleefd hoor, Het is een te-over-the-top-pipper-dan-pip-taart geworden. Maar dat mag met Pip, vind ik. Ik kon niet meer stoppen met bloemetjes maken. Hij is nu echt (te?) vol!

Deze taart heeft natuurlijk ook nog een vulling. Je zou bijna vergeten bij deze taarten, dat het niet alleen om de buitenkant gaat, maar misschien nog meer om de binnenkant. Taarten zijn n.l. om op te eten!
De onderste vulling is aardbeien-vlaai-vulling met slagroom (staat mooi als je de taart aangesneden hebt, want dan is het rose.) Dat combineert leuk met het rose van de buitenkant. Ja, hier is over nagedacht!
De tweede vulling is slagroom met chocoladekrullen erin, (ik noem het maar straciatella, klinkt wel proffessioneel). Aardbeien met slagroom en chocola is natuurlijk een geweldige combinatie.
Trouwens, chocolade is altijd lekker: Net als Flipje-Tiel jam, op een baksteen smaakt het nog!
Jammie, ik wou, dat het morgen was!!   Hieperdepipperdepip!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176