Workshop

Zo, erg druk geweest met bakken. Afgelopen woensdag een taart gemaakt voor de man van mijn nagelstyliste.(lange nagels is trouwens wel een booby-trap hoor met taarten bekleden, maar alles went).
Haar man heeft sinds 2 jaar een eigen bedrijf, dus dat moet gevierd worden.
Maar ik kan jullie helaas de taart nog niet laten zien, want hij krijgt 'em pas begin maart. De taart staat in de vriezer.
Zou een beetje lu...g zijn, als hij 'em voor die tijd per ongeluk te zien krijgt! Is natuurlijk een verrassing!
Verder hebben Sanne en ik een work-shop Royal Icing gedaan. Dat is bloemen etc. spuiten met een soort mix van geslagen eiwit en poedersuiker al dan niet met kleurstoffen.
Nou, dat valt om de don...r nog niet mee hoor. Ik bakte er niet zoveel van. Sanne was er een stuk handiger in.
Maar leuk is het wel, dus ik ga volgende week denk ik even oefenen, want ik wil dit perse ook kunnen.
Hier is trouwens het resultaat van onze inspanningen: De enigszins mooie bloemetjes zijn van Sanne en die rose vlindervleugeltjes zijn van mijn hand. Het geeft wel weer een hoop andere mogelijkheden om te decoreren.


Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176