Bruidstaart voor Marc en Danja. 27

Traditie!



een prachtstel he? Tranen in m'n ogen, als ik dit zie!

Ik zei het al : de dag stond helemaal in het teken van het bruidspaar met vogels in dit geval roofvogels!


Nou, hier is het allemaal om begonnen. Om deze taart te kunnen maken ben ik begonnen met taarten bakken. Afgelopen donderdag zijn mijn oudste zoon Marc en zijn Danja getrouwd. Het is een waanzinnig mooie dag geworden. Ze zijn zo gelukkig en ik ben zo trots op mijn knappe zoon en mijn mooie schoondochter. Maarrrrr...............ik was ook wel trots op mijn taart! Ik denk, dat er wel 40 uur werk in zit, maar als ik  naar de foto kijk, ben ik heel erg blij, dat ik het gedaan heb. Ik heb de taarten, samen met mijn jongste zoon , allemaal in afzonderlijke  dozen naar de trouwlocatie gebracht en daar op elkaar gestapeld. Spierballenwerk hoor, ik weet niet hoeveel hij woog, maar hij was voor 105 personen!  Het roze hart  heb ik voor ze ingevroren en die mogen ze volgend jaar, volgens traditie,  op 19 mei samen opeten. De hele bruiloft stond in het teken van vogels en met name papegaaien, want dat is hun passie, en dat is boven op de taart terug te zien. Het schattige papegaaienpaartje is gemaakt door mijn jongste dochter,Sanne. De bloemen zijn roze gerbera's, want dat zijn haar lievelingsbloemen en die zaten in haar bruidsboeket en op de corsages. Ik ben blij, dat ik dit nu een keer gedaan heb, want ik was er erg nerveus over. Je wilt niet weten, wat er allemaal mis kan gaan met zo'n taart! Maar dat is goddank niet gebeurd en nu zal ik voor de volgende bruidstaart voor 17 juni a.s. een stuk meer zelfvertrouwen hebben.
Want dan trouwt mijn zoon Dirk na 11 jaar verkering, eindelijk met zijn Lydia! Dat wordt weer een heel andere taart.
Ik heb ook nog eens 50 bijpassende cupcakejes gemaakt, maar daar heb ik nog geen foto van, die zet ik er , zodra ik hem heb,  op de site. Nu neem ik even een weekje rust en dan ga ik aan de volgende beginnen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176