six-pack-vrijgezellenfeest-taart 25

Tja, en na die "tietentaart" van vorige week was nu de beurt aan mijn a.,s. schoondochter Danja. Oh, wat is dit toch leuk om te doen. Stoute taarten en dat op mijn leeftijd!................ Maar met een jong hart!
Ik vond het leuk om deze ook zo'n ordinair broekje aan te doen met dezelfde print. Per slot horen ze bij elkaar.
Ja, en toen zijn body klaar was en ik hem in zijn minuscule broekje hees, klopte er iets niet. Dat ziet er niet uit zo'n "lege" broek.
Nou, vooruit, dan leg ik er wel een roze rolletje marsepein in....
Nog gek.
Dan ook maar een paar balletjes erbij, dat stond al een stuk beter.
En toen ging ik helemaal los! Piemeltje met alles erop en eraan en laat ik eens gek doen: piercing erin!!!! Kijk stiekem even naar de rechterfoto!
Foei oma!!!
En zo ging deze hunk naar Danja., Ze vond het wel een beetje eng, om zijn kruis eruit te snijden, want dat was natuurlijk de delicatesse voor de bruid in spe.
Ik geloof, dat het piemeltje in 1 hap verorberd werd.
Mijn zoon zei nog, dat dit formaat gelukkig niet naar waarheid was. Opschepper!!!!
De vulling was aardbeienvlaaivulling met bokkenpootjesslagroom, haar favoriete vulling.

Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176