Halve taart bloemenmand 31

Omdat Dirk en Lydia morgen gaan trouwen, moet er natuurlijk met de beide families af en toe geoefend worden voor het feest, en dat gebeurt dan bij ons thuis, omdat wij natuurlijk de ruimte hebben. En ik vind het ook leuk hoor! Nou, had ik een poosje geleden nog een halve ronde taart over in de vriezer,(vraag me niet hoe dat komt),  en die heb ik geheel in stijl met rastakleurtjes bekleed. Die hebben we toen met z'n allen opgegeten. Wel handig om zo'n "blote" gevulde taart  achter de hand te hebben.
Vandaag ga ik de bruidstaart voor Dirk en Lydia in elkaar zetten! Ik heb er zo'n zin in. Deze wordt weer totaal anders dan die van Marc en Danja. Over een uurtje ga ik beginnen en maar hopen, dat alles goed gaat. Ik maak me nog de meeste zorgen om het vervoer eigenlijk. Ik moet hem in 2 delen naar het strand toe brengen in de auto. Er mag geen regen op komen (en het regent nu keihard) en ze mogen vooral niet vallen! Alhoewel: het wordt wel een zand(strand)taart! De cupcakejes voor de kinderreceptie (Lydia staat net als Danja ook voor de klas), heb ik gisteren al gemaakt. De vriezer staat echt helemaal vol. Mijn man Dick schrok van de week wakker uit een nachtmerrie: Hij liep met zijn armen vol met flessen limonade enzo en toen hij ze in de koelkast wilde leggen stond de hele koelkast vol met dozen en de vriezer ook en ook de koelkast en  vriezer in de keuken! Dat is geen nachtmerrie, dat is de realiteit! Arme Dick, ik wist niet, dat hij er zoooooooo onder lijdt!

Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176