zeer stevige tietjes 63

Deze stevige boops heb ik gemaakt voor een ouder echtpaar, die ik 40 jaar niet gezien heb. Twee heel lieve, leuke mensen, Wally en Bettie, vrienden van mijn ouders, waar ik vroeger vaak en graag kwam.
Als er 1 man van 80 jaar op de wereld is, die zo'n taart kan waarderen is het deze man wel. Een poosje geleden had ik Wally sind 40 jaar aan de telefoon en hij vroeg mij, of ik nog steeds zo'n bedeesd, preuts meisje was als vroeger, toen ik een jaar of 13 was: Nou, dan wordt het toch tijd voor een boops-taart!

Hij vroeg n.b. of hij eerst even mocht voelen, voordat hij de taart aan ging snijden ! Hij is overigens gevuld met kersen en monchou met bastogne.

En de stevigheid van deze boops is vanmiddag wel bewezen, nadat ik met mijn Alfaatje aan de trekhaak van een andere auto hing. Hele voorbumper aan gort en een deuk in mijn ego! Maar de tietjes nog keurig rechtop!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Kinder Bueno Driptaart.176