make-up taart 61

Kelly, was een van de eerste aanvragers buiten de familie en kennissenkring, die mij vroeg om een taart te maken. Vorig jaar heb ik voor haar jongste dochtertje een taart van de littelest petshop gemaakt. zie (3 april). 
Morgen wordt haar oudste dochter 12 jaar en ze vroeg mij om voor haar ook een taart te maken: een make-up taart en ik kreeg  lekker weer de vrije hand! Dat vind ik altijd zo lekker!  

En voila, dit is het resultaat!


Het make-up tasje is van "slangenleer'".

Ik heb me weer helemaal uitgeleefd!


En alles is weer helemaal eetbaar tot en met het nagellakflesje

Reacties

  1. Hoi Jose
    De taart was echt weer heerlijk!!!
    Heel erg bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Baksel of misbaksel?
Of heb je misschien iets anders dat je graag kwijt wilt?

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176