jubileum taartje.

Binnenkort heb ik een mijlpaal bereikt en jullie, zoetekauwen mogen uitzoeken, welke dat is! Let op:

 Het gaat alleen om taarten en dummytaarten, die ik zelf gemaakt heb, en niet over cupcakes! Een meptaartje hoort gewoon bij de officiele taart..dat is geen aparte taart...
                      

Degene, die precies op de goede datum het eerst binnenkomt op mijn g- mail adres en de goede oplossing geeft, krijgt van mij een taart cadeau!

Bij meerdere goede oplossingen op hetzelfde tijdstip ga ik de taart verloten!

En sorry, naaste verwanten, jullie mogen natuurlijk niet meedoen!!

De winnaar mag zeggen, welke vullingen in de taart gewenst zijn, maar ik bepaal zelf het ontwerp van de taart! Dat is een verrassing!!

En uiteraard wordt verwacht, dat je de taart zelf hier komt afhalen!!
Dus: volg mij!!

missbaksels@gmail.com    Pas op: Missbaksels hier met 2 ss-en!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176