lang leve de lente! 83

Toen de kinderen nog thuiswoonden ( en we nog geen van allen aan de lijn waren), bakte ik op de eerste voorjaarsdag, 21 maart, altijd een taartje om de lente te vieren! Die drang is er nog steeds en toen dacht ik: ik ga zo'n taartje bakken voor mijn lieve buurvrouw, die altijd aan t werk is in haar tuin.

Zodra het mooi weer wordt zie ik haar onkruid wieden, takken zagen en gras maaien. Hij ziet er ook altijd heel fris en verzorgd uit. Zij is wel iemand, die dat leuk vindt.

Heerlijk, het voorjaar! Ik zie de eendjes in de vijver al nestjes maken en elke dag komen er sinds een paar weken 3 zwanen bij mijn vlonder om brood te bedelen. Als ik voor het raam van de tuinkamer sta, zien ze me al staan en komen ze aangezwommen! Zooooo Leuk is dat.  Ik kan ook echt genieten van simpele madeliefjes en boterbloemetjes in mijn gazonnetje, dit tot verdriet van Peter, de tuinman, want die houdt van strakke gazonnetjes!
Ja, Heerlijk, het is weer lente!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176