exotus serpenti cupcakes

Afgelopen zaterdag heeft mijn lieve, ondeugende kleinzoon Max, zijn kinderfeestje gevierd. (U weet wel, Max van de spinnentaart!)
en ik mocht meehelpen.
Nou verzin tegenwoordig nog maar eens iets nieuws voor zo'n feestje, maar het is Sabine dus weer gelukt! 
Ze heeft een juffrouw uitgenodigd, die een aantal nogal "griezelige"diertjes meenam, om daar over te gaan vertellen.
Ga er maar eens aanstaan met kindertjes van 5 jaar! Maar het was een succes. Ze had een baardachaam , een schildpad,een heuse vogelspin en een slang bij zich!  Ja, echt allemaal levend! Maar ze vertelde er zo leuk over, dat geen enkel kind er bang van werd. Kijk maar naar de foto hierboven met die stoere, onverschrokken Max.  Toen ze binnenkwam, en ik de slang zag, dacht ik : "DIE NOOIT"!, maar tenslotte hing hij toch ineens om mijn nek! Vrijwillig wel te verstaan.
We hebben de foto daarvan maar niet geplaatst, want ik kijk lang niet zo ontspannen als Max!
Ik heb zelfs ook nog een vogelspin op schoot gehad!
De kamer was ook helemaal in stijl versierd met spinnenvlaggetjes etc, en natuurlijk heb ik ook de niet-te vermijden "reptielen-cupcakes"gemaakt.



Hier kan ik me nog aardig mee ontspannen hoor, met de baardachaam....

Het was een erg leuk, bijzonder en voor mij een vooral :"grensverleggend:" kinderfeestje !


Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176