lekker badderen..109


De schoonzus van mijn jongste dochter Sanne, was gisteren jarig en werd 29 jaar. Zij en haar man hebben 9 maanden geleden een huis gekocht en van top tot teen met hulp van vrienden verbouwd. Nou, ik was ook uitgenodigd en heb een rondleiding gehad ! GEWELDIG!! Zo mooi, en smaakvol. En zo knap, dat mensen zoiets ook nog eens kunnen naast een drukke baan.

Want, de jarige, Madelon, is een soort duizendpoot, heb ik van Sanne begrepen. Ze heeft een baan, ze werkt bij een sportschool en klust dus ook nog! Als ze dan eindelijk 's avonds klaar is met al die drukke bezigheden, gunt ze zichzelf de tijd, om lekker in haar prachtige nieuwe badkamer te gaan ontspannen.

Ze had een poosje geleden aan me gevraagd, of ik voor deze verjaardag een taart wilde maken en ik kreeg lekker weer de vrije hand!

Sanne kwam met het idee voor de badkamer en ik zag de taart meteen al voor me. Madelon's man heeft stiekum voor de foto's van het bad gezorgd want dan moet het natuurlijk wel echt op het origineel lijken vind ik.
Dus toen ik gisteravond haar badkamer bewonderde, voelde ik me meteen al thuis!

Nou Madelon, nu even niet!!

Niets doen is ook een kunst!  Italianen zijn daar goed in! "Dolce fare niente", maar ik moet toegeven, ik heb daar ook wel moeite mee hoor, ik heb niet eens de rust om in bad te gaan liggen!!

Het was een gezellige verjaardag en het doet me goed om te zien, dat Sanne een erg lieve, leuke schoonfamilie erbij heeft gekregen





Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176