angry birds space taart114

Kyan en Sven, twee zoontjes van Annelies, een collega van Sabine, zijn allebei deze week jarig. Sven is 6 en Kyan is 4 jaar geworden.


Ziet er al behoorlijk angry uit, deze pas geboren bird!

De beide verjaardagen werden gisteren in 1 keer gevierd en gelijk heeft ze, Annelies.
Het is altijd een heel gedoe om de familie 2 keer achter elkaar te vragen, ik heb er ook ervaring mee, want Sanne en Dirk van ons, zijn resp. 15 en 16 sept. jarig!

Nou, de keus viel dus op een Angry-Birds-Spacetaart, een variant op de "gewone" Angry-Birds", die ik op 20 juni voor Bas heb gemaakt.

Toen ik dit verzoek kreeg, had ik er nog nooit van gehoord! : Space ? Moet je daar wiet instoppen ofzo? Spacecake? ; )

Het grappige van deze hobby is, dat ik van allerlei zaken een beetje meer af ga weten, want er word door mij wat afgegoogeld, bij het decoreren van taarten. Hoe moet je anders weten, dat b.v. 1 van de varkentjes een kroon moet hebben, omdat hij de koning is ?

 Wel weer een uitdaging, zo'n ronde bol taart. Dat geeft weer een hoop nieuwe mogelijkheden voor toekomstige taarten.

Leuk,dat ik deze keer zelf de blije gezichtjes van de jarigen kon zien, bij het ''onthullen'' van de taart. Ze kwamen hem samen met pappa en mamma ophalen.
 En weer de gammele bouwwerkjes aan de achterkant....                                                                                                                                                

Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176