dure merken...113

Je wordt 13 jaar en al een hele dame..met je favoriete sieradenmerken en hippe panterprints op je kleding, je weet al precies wat je wilt..en ook precies wat je niet wilt.....zo moest dan ook de taart worden..een spannende print en veel merknamen..en vooral geen leeftijd of je eigen  naam erop ;-))


Ga er maar aanstaan...ik heb zitten verzinnen..en toen zag ik ineens dit doosje...om naaispulletjes in te bewaren..DAT werd mijn inspiratiebron...

Ik zocht naar allerlei sieraden logo's en zocht er de bijbehorende lettertypes bij..nog een hele klus!
Voor een meer natuurlijk effect scheurde ik de marsepein voor de panterprint...

Toen dit dametje in de dop 12 jaar werd was haar wens een taart met UGGS erop...dat durfde ik toen nog niet aan...maar nu een jaar ervaring verder draai ik mijn hand er niet voor om en kreeg ze uiteindelijk nog haar echte marsepeinen UGGS..




Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176