De laatste loodjes.. 128

Ik heb een broer, Bob (die van de "met pensioen-taart" van 26 mei). Bob en zijn vrouw Ineke hebben een zoon, Stephan.
Stephan heeft een vriendin, Barbara.
En Barbara heeft een zus, Brigitte. (kunt u het nog volgen?)
Nou, Brigitte dus, is hoogzwanger van haar eerste kindje en voor haar heb ik deze taart gemaakt. Het is een meisje, maar dat is duidelijk!
Het was een verrassing van haar ouders en zus Barbara voor haar Babyshower!


 Dit was weer zo'n taart, die ik eigenlijk stiekem zelf wilde houden......





Toen hij klaar was, dacht ik ineens : Ja, leuk, die bol, en symbolisch: kindje nog veilig in de buik!

Maar dat gaat niet lang meer duren, want over ongeveer 6 weken is Brigitte uitgerekend!

Ik heb van Barbara gehoord, dat Brigitte íets met biggetje heeft, dus vandaar deze............................................
Brigitte, ik wens je veel geduld toe met de laatste loodjes!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176