pianotaart 127

Gisteren was Bronwyn jarig en ze werd 18 jaar!
Voor haar vriend Mathijs een geweldige aanleiding om haar een mooie taart te geven.




Mathijs is een "muziekvriend" van mijn man Dick.
En als hij hier is, om samen met Dick wat trompetmuziek door te nemen, ziet hij mij altijd in mijn kamertje taarten maken.
Vandaar het idee, om een taart voor Bronwyn te laten maken.

 
Bronwyn (prachtige Engelse naam overigens), speelt op hoog niveau piano op de muziekschool en ze speelt cornet.


Dus, pianotoetsen op de zijkant, moest ook een beetje klassiek zijn, en een "heel oud "stukje muziek bovenop! ( Wat natuurlijk geheel van marsepein is, dus eetbaar)

En dan de roos, staat natuurlijk voor de liefde tussen die twee.

Het lieveheersbeestje verwijst naar een studie biologie, waar zij misschien aan gaat beginnen.
  Bronwyn, ook ik feliciteer je met je 18-de verjaardag en ik wens jullie samen een mooi, muzikaal leven toe!

Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176