Herfst taartje 132

Ziezo, ik ben weer terug!
Het was heerlijk een poos niets doen, maar nu is 't welletjes geweest! Er moet nodig weer iets uit mijn handen komen, anders word ik echt lui!
De muziekvereniging Rotterdam aan zee, heeft weer een voorjaarsconcert gegeven afgelopen zaterdag en dan krijgt het personeel van de Hoekstee altijd een taart van mij cadeau, omdat ze extra werk hebben zo'n avond en dat wordt door de leden erg gewaardeerd.


Er was geen thema deze avond, dus ik heb maar weer een herfsttaart gemaakt, omdat 't een najaarsconcert was.

Hij lijkt wel heel erg op de taart van vorig jaar, maar toch is hij anders.
Hij was gevuld met verse aardbeien en slagroom.
Hopenlijk heeft hij goed gesmaakt!

Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176