Phineas and ferbtaart 6

Deze heb ik gemaakt voor Simon, die 5 jaar is geworden. Dit was mijn eerste bestelling! Het moest een phineus and Ferb taart worden! Ik had er nog nooit van gehoord, maar het schijnt helemaal hot te zijn voor die kleintjes. Het is iets van de T.V.
Het is een gigantisch grote taart geworden van 37,5 cm. voor 38 personen. Hij is echt ter grootte van een bruidstaart.Het was een hele uitdaging deze, en ik heb er met heel veel plezier aan gewerkt.
Het grootste compliment kwam van de jarige zelf: Dit is de mooiste taart van mijn hele leven !(5jr.!!)
De vulling moest simpel zijn. Ik heb een laag aardbeienjam en een laag luchtige botercreme gedaan. De boom bestond ook helemaal uit cake, gevuld met aardbeienjam. De meeste kinderen houden wel van deze vullingen.



Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176