Rotterdam aan zee taartje 3


Dit is de taart, die ik gisteren gemaakt heb. 

. Er was een vergadering hier thuis van de muziekvereniging RAZ, en ik had daardoor gelukkig  een re
den om weer te bakken, Belachelijk natuurlijk om voor een vergaderingetje van 6 mensen een hele taart te maken, maar ja, "t is die drang he? Ik had opeens nog weinig tijd ook en moest me haasten. Om 15.00 uur ben ik begonnen met het beslag te mixen en om 17.30  was hij klaar!

 Dit is dan de "oude-jaars-taart" voor Sanne en haar vriendinnen. Die hebben we samen gemaakt. Het is maar goed, dat we niet alles zelf op hoeven te eten, want ze zijn ook nog eens VERRUKKULUK! ( Check de vuurpijlen!)
Ben benieuwd, wat het volgende project is. Ik zou nu wel eens een mooie stijlvolle taart willen maken met hooguit 2 kleurten:  pastel en wit ofzo. Want ik moet wel blijven oefenen natuurlijk!

Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176