lentetaartje 4


Dit is een taartje, dat ik gemaakt heb, eigenlijk alleen om te kijken,wat er gebeurt, als ik hem eerst invries en
daarna weer ontdooi. Het idee van de" love-birds"was van mijn schoondochter, Danja.
 en Sanne heeft het uitgevoerd, ze is daar wel erg handig in: zeg nou zelf: is'tie niet schattig?

Dat van dat invriezen-en ontdooien wil ik weten, omdat ik in mei en juni twee bruidstaarten ga maken voor mijn zoons, die gaan trouwen. Ik wil het natuurlijk niet op de laatste dag aan laten komen, dus ik hoop, dat dat goed te doen is: vantevoren helemaal afmaken en 24 uur vantevoren ontdooien. Zou mooi zijn.
Ik weet nog niet, wanneer we deze eruit gaan halen en op gaan eten. Ik denk, dat Sanne wel een goede gelegenheid kan verzinnen! en ook nog op korte termijn!! "Over-een-maand-eerste-lente-dag" b.v. Best een goeie reden!

Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176