Bedank -taart 21

Van de week een taart gemaakt, voor  iemand, die zich ergens ontzettend voor ingezet heeft! Vandaar: You did it!
Ik had eigenlijk een totaal andere taart in gedachten, een grappige taart,  maar toen ik de letters erop had geplaatst (uit de cricut), vond ik de taart toch wel iets stijlvols krijgen, ook qua kleur.
Dus i.p.v. wat grappige accenten, die eigenlijk meer zeiden over de aard van de prestatie van die persoon (Het wordt nu wel heel geheimzinnig!), dacht ik : ik doe er wat mooie voorjaarsbloesems op. Maar dan niet hier en daar een bloesem, maar een beetje asymetrisch.
Nou, dat lukte aardig, en toen hij klaar was, keek ik ernaar en toen dacht ik: Verhip, het is een bruidstaart geworden!!!
Ik heb nog even getwijfeld, of ik hem echt zou geven, want de taart was puur een cadeautje van mij, hij was niet besteld, maar ach, het was wel een mooie taart geworden en je kunt er eigenlijk wel om lachen.
Dus toen  meteen maar weggebracht en  de persoon in kwestie was er (na een kleine uitleg over het uiterlijk), blij mee.
Gisteravond kreeg ik een berichtje, dat de hele familie ervan gesmuld heeft en daar gaat het uiteindelijk toch om? Taart is om op te eten!

Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176