Camee-taart. 20

Ik hoop, dat mijn schoonzus Ineke vanmorgen niet hier gaat kijken, want dan ziet ze haar verjaardagstaart, die ze vanmiddag van me krijgt! Ik reken er eigenlijk op, dat ze het nu dus te druk heeft met de voorbereidingen voor de visite.
Dit is dus een camee-taart. er staan 8 verschillende cameeen (ik kan de puntjes niet vinden op de computer!) op. De vullingen zijn: Laag 1: l Lemon curd met slagroom,
                                Laag 2: Aardbeien-vlaaivulling met slagroom en daarbovenop verkruimelde bastogne (voor de bite).
JAMMIE........................................ Ik ga er deze keer ook van eten, en ik ben benieuwd, hoe hij smaakt.
Jammer, dat je de cameeen (?) niet duidelijk kunt zien, mijn fototoestel is niet zoooooooooooooo super!

Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176