boops-taart 24

YES! het is zover: ik heb m'n eerste boops-taart gemaakt. En wat is er leuker, dan je eerste te maken voor je eigen zoon? Mijn zoon Marc gaat 19 mei trouwen met zijn Danja en vanavond viert hij zijn vrijgezellen-feestje! Ik was echt nerveus over deze taart en terecht, het was erg lastig, vooral het aankleden. Maar het resultaat mag er volgens mij wel wezen. Ik wilde hem ook echt een beetje ordinair maken,en dat is ook wel gelukt. Check de tepel-piercing! Op de doos had ik geschreven:" nog 1 maal genieten van vreemde tieten!"
 Nou, lekker was het vast ook wel, ze waren gevuld en  afgesmeerd met  moccacreme. Marc is een enorme koffieliefhebber vandaar.
In juni mag ik er weer een maken maar dan voor mijn jongste zoon Dirk, want die gaat 17 juni trouwen met zijn Lydia. Wat ben ik toch een bofkont!.

Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176