30 jaar taart 22





Op verzoek van haar ouders heb ik deze taart gemaakt voor Marianne van der Windt, die morgen 30 jaar wordt.
Ik had lekker de vrije hand en ik heb me weer helemaal uitgeleefd.
Ik heb voor deze taart biologische marsepein gebruikt, daar zijn de kleuren veel mooier van dan van de  "gewone", en je kinderen beginnen er niet van te stuiteren, want er zitten geen synthetische kleurstoffen in. Alles is gekleurd met natuurlijke grondstoffen zoals rode bieten, fruit etc. Je proeft het ook, de smaak is echt veel lekkerder.
Maar daar hangt natuurlijk ook weer een prijskaartje aan he?
30 jaar: jong genoeg voor felle kleurtjes en oud genoeg voor een nostalgische camee. Hier is over nagedacht!
Vulling van aardbeienvlaaivulling met slagroom en oreo-slagroom. (??)  (beroepsgeheim!)
Tatatata.......................... hier komt ie:   Oh, hij was er al !!

Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176