Hema taartbakwedstrijd!!!!!

YES YES!!!!! IK BEN DOOR NAAR DE HALVE FINALE VAN DE HEMA_TAARTBAKWEDSTRIJD!!!!!
Deze wedstrijd is landelijk en uit elk filiaal van de Hema in Nederland is er iemand gekozen, die door mag naar de halve-finale. En dat ben ik dus voor Hoek van Holland!!
Het vindt plaats in het hoofdgebouw van de Hema in Amsterdam op 10 nov. a.s.
Als je wint, word je taart opgenomen in het assortiment van de Hema. Dat is echt Gaaf!

Ik heb trouwens geen idee, hoeveel deelnemers er zijn, maar ik denk, dat de concurrentie moordend is, want taarten bakken is helemaal hot.
Dus, iedereen, die mijn taarten kent: DUIMEN!!!!!
En ik zeg lekker nog niet, hoe mijn taart eruitziet en wat de vullingen zijn, dat houd ik nog even geheim!

Reacties

  1. Hai Mam, ik ben zoo supertrots op je..echt onwijssss leuk!!! We gaan er sowieso een hele leuke dag van maken dan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oja...Hema heeft 445 filialen in Nederland..dus je hebt 444 concurenten ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Baksel of misbaksel?
Of heb je misschien iets anders dat je graag kwijt wilt?

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176