Blond Amsterdam, zuster-taart 49

Simone, een van de vriendinnen van Sanne, was gisteren jarig en wilde graag een Blond-taart. Voor 20 pers.,  gevuld met stracciatella-slagroom en slagroom met kersen en verder kreeg ik de vrije hand. Dat vind ik altijd heerlijk!!
Simone is "Zuster-in-opleiding" en nu vond ik toch een Blond-Amsterdam-zuster!!!
Nooit eerder gezien. Maar "Siem"is natuurlijk niet alleen "zuster:" Ze gaat graag uit en is GEK op schoenen met hoge hakken. Ik vraag me af, of ze niet met hoge witte pumps door het ziekenhuis loopt.
Maar Siem heet ook "soekie". Althans zo noem ik haar en zij noemt mij ook zo.
Dat komt door een filmpje van :"Droog Brood"op you-tube: Soekie-Loekie. Of je vind het verschrikkelijk of je ligt dubbel van het lachen. Maar Sanne, Siem en ik vinden het helemaal te gek!


Maar toen ik de taart aan Sanne liet zien, vond ze dat de zuster zwart haar moest hebben, want Siem heeft mooi lang,  bijna zwart haar. Vandaar dat ik haar snel even een kleurspoelinkje gegeven heb.....................

En hier is ze dus zwart!

Een zwarte-blond-taart!

Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176