Angry birds taart 100

Mijn oudste kleinzoon Bas wordt  op 28 juli 12 jaar. Leuk hoor, in de zomer jarig zijn, maar het is voor kinderen niet zo leuk,om altijd in de zomervakantie jarig te zijn. Je kunt nooit op de dag zelf tracteren in de klas.

En er zijn ook veel mensen met vakantie,dus thuis vieren moet ook altijd op een andere dag.

Je kunt het natuurlijk ook positief bekijken, want je viert je verjaardag dan 3 keer!


Bas zit in de laatste groep van de basisschool, dus tussen alle feestelijkheden van het op handen- zijnde afscheid van de kinderen en de  daarbij behorende repetities van de musical door, is besloten om vandaag, de 20-ste (ruim een maand voor de echte verjaardag!) in de klas te tracteren. Nou, en als je oma als hobby taarten maken heeft, ligt de keuze van de tractatie voor de hand natuurlijk.
Het moest een Angry-Birdstaart worden van Bas. 

Ik wist wel een klein beetje wat dat was, ik zag en hoorde het spelletje wel eens op de telefoons van mijn (schoon) kinderen maar hoe het precies zat wist ik toch niet.  Maar het komt er dus op neer, dat domme boze vogeltjes met een katapult zichzelf of elkaar wegschieten om nog suffere groene varkens te raken!! Het moet niet gekker worden!!

Hier vooraan, dat zwarte vogeltje heeft een lontje op zijn kop en is de bom.

Ze staan allemaal heel dom op hun beurt te wachten......

En deze is uitverkoren....

En die plankjes, die wilde ik natuurlijk met marsepeinen schroefjes vastzetten, maarrrrrr....... dat hoort niet, want het moeten allemaal zeer gammele bouwwerkjes zijn.   Wie verzint zoiets???? Maar de taart was in ieder geval een daverend succes bij Bas en de kinderen en daar gaat het om. Trouwens ik was er zelf ook wel weer behoorlijk tevreden over! De taarten zijn allemaal opgegaan,dus ze zullen ook wel goed gesmaakt hebben.  Nou, dat was dan je laatste schooltractatie Bas! Op naar de middelbare school!!! En voor vandaag: Angry-Birds-Day!!!!

Reacties

  1. Monica van Staalduinen24 juni 2012 om 13:49

    Echt ongelofelijk knap! Wat een kunstwerk. Groeten Monica van Staalduinen (schoonzus van Jeffry en nu ook van Sanne ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Baksel of misbaksel?
Of heb je misschien iets anders dat je graag kwijt wilt?

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176