aparte bruidstaart 98

Mijn schoondochter Danja, vroeg van de week, of ik een bruidstaartje wilde maken voor haar collegaatje Debbie. Het was kort dag, want Debbie en haar Sander zouden de bruiloft eigenlijk niet groots vieren, maar naarmate de dag dichterbij kwam, werd er toch steeds meer georganiseerd!
Het leek Danja daarom een leuk idee, om het a.s. koppel een bruidstaart cadeau te doen, want daar was nog geen sprake van. Nou oke, dan, die prop ik er wel even tussendoor! Mijn enthousiastme werd steeds groter, toen ik hoorde, dat het een complete verrassing zou worden en dat het ook geen doorsnee bruidstaart moest zijn. Het was n.l. ook geen doorsnee stel! Ze schijnen echte feestbeesten te zijn, Debbie is een soort gabber en houdt van gekke panterprinten en gekke kleuren. 


En ze schijnen ook iets met uilen te hebben...................... 


Ja, en dan gaan mijn handen jeuken natuurlijk!...........................


En dit is dan het resultaat!!



Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176