AND THE WINNER IS;


                      AND THE WINNER IS:            PRISCILLA!!!!!!!!


Op 13 maart van dit jaar heb ik gezegd, dat ik binnenkort een mijlpaal ga bereiken en jullie moesten
raden welke dat is!
Nou, die mijlpaal is bereikt! Ik heb n.l. gisteren, sinds ik begon met taarten bakken, op 29 december 2010, mijn honderdste taart afgeleverd, de bruidstaart van Rianne en Tim!
Dat zijn er heel veel, dat komt neer op ongeveer 5-en- een- halve- taart per maand!
Ik heb ze van de week samen met Sabine zitten tellen en ik was echt verbaasd, hoeveel er dat zijn!
Van elke taart noemde zij de naam op en bij elke taart dacht ik: Oh ja........
Ik kan ze me nog allemaal herinneren, want taarten bakken is een soort passie geworden, ik doe het met hart en ziel.
Elke taart is anders en achter elke taart zit een ander verhaal.
Het zal volgens mij nooit routine worden.

Ik vond het erg leuk, dat ik mede door deze "prijsvraag", zoveel bezoekers op mijn blog kreeg, (De teller staat op dit moment op 16.565 bezoekers!!!!) en
ik hoop, dat dat hierna gewoon door blijft gaan en dat jullie behalve naar de foto's, die Sabine altijd bij me komt maken, ook naar mijn verhaaltjes eronder blijven kijken.

PRISCILLA, een trouwe klant van me,  heeft mijn blog blijkbaar nauwlettend in de gaten gehouden, want vanmorgen om 6 uur, heeft ze mij als eerste de oplossing gemaild!
Er waren ook foute oplossingen, die dachten, dat het jubileum was, dat ik 60 jaar was geworden! (Grrrrr. ik ben PAS 59!!).

Sommigen dachten, dat ik al 2 of 5 jaar bakte en anderen waren gewoon te vroeg of te laat!!

Ik ga nog 4 taarten bakken, de komende tijd en daarna,  heb ik Priscilla beloofd, krijgt zij van mij de beloofde taart. Zoals gezegd, ga ik hem zelf ontwerpen, Priscilla heeft alleen inspraak in de vullingen!
Zodra hij opgehaald word, zet ik em op mijn blog!

Na deze taart houd ik een poosje vakantie tot 31 augustus en daarna ga ik weer met frisse moed en nieuwe inspiratie aan de slag, want TAART (S)MAAKT GELUKKIG!!

















Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176