Gucci taart 54

De dochter van Helen, mijn nagel-styliste, is vandaag  12 jaar geworden. Een meisje met oog voor mode, ze heeft zelf een Gucci-taart gevraagd!  De onderste taart is een soort ronde koffer, uiteraard een echte Gucci,(zie het merkje) en bovenop het Gucci-handtasje.

Handtasje is ook een echt taartje: gevuld met witte chocolade-mousse.

Alles is van marsepein, dus eetbaar, ook de gesp en alle andere zilverkleurige details.

Ik vind dit echt een taart voor een meisje van 12 jaar : te klein voor tafellaken, te groot voor servet ! Roze omdat ze ook nog een beetje kind is, maar een merk- tas omdat ze al een dametje wordt. En deze dame is een echt divaatje hoor: Ze weet heel goed wat ze wil!!

Uiteraard ook met gucci-logo!

Na het maken, van dit tasje,waar ik eerlijk gezegd heel erg tegenop zag, want ik had dat nog nooit gedaan, ben ik zo enthousiast, dat ik hoop, dat er nog meer tassen op de bestel-lijst komen. Grote tassen, zonder ondertaart kan ook hoor dames!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176