prinsessentaart 57

Vanmiddag heb ik deze taart gebracht, naar een lief, klein prinsesje, met schattige blonde krullen . Ze is de dochter van Judith en was vandaag jarig. Ze herkende het popje op de taart meteen als "prinses", dus missie geslaagd!! Ik denk niet, dat ze het sprookje van de prinses en de kikker al kent, dat ik hier uitgebeeld heb, maar dat maakt niet uit.
Ik heb zelf veel plezier beleefd, aan het maken van deze taart. Ik kreeg geheel de vrije hand, als het maar een prinsessentaart werd met veel roze.Ik  heb me helemaal uitgeleefd: suikerzoet, vlinders,glitters, bloemetjes, sierletters enz. Lekker kitch. Daar houden zulke kleine meisjes van.

Deze kleine prinses heeft een prachtige naam : Frederique.
Ze loopt hier over het witte pad naar haar kikker(prins), die haar alvast een kushandje toe blaast. De kikkerprins had op dit moment nog geen ogen, die was ik vergeten en heb die er na het fotograferen alsnog op gemaakt. Hij heeft er niet lang plezier van gehad, want ik vrees, dat de kikker nu op is met ogen en al.


Kan het nog zoeter, er zit een vlinder op haar hand.....

Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176