Feyenoord taart 58

Gisteren was de laatste van dit jaar van ons gezin jarig: Dennis, mijn favoriete schoonzoon!
Dennis is een echte die-hard Feyenoord-fan. Nee, geen hooligan maar een echte!
Dus het werd hoog tijd, dat hij een Feyenoord-taart kreeg.


Ik vroeg hem voor de zekerheid van de week nog even, hoe oud hij zou worden, 32 of 33 en toen meende ik 32 te horen. Nou, de taart was klaar en toen mijn oudste zoon Marc er nog even een kritische blik op kwam werpen, zei hij: uh, mam, ik wil niet vervelend doen hoor, maar Dennis is toch altijd al 1 jaar ouder dan ik geweest? "Nee hoor,hij zal het toch zeker zelf wel beter weten?". Toch Dennis nog maar even gebeld......
Nou, je ziet het resultaat!!!!  OPGELOST!!



Reacties

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176