taartje bij de thee 56

Vandaag was de dag van de Hema-taartenbakwedstrijd in Amsterdam. Samen met Sabine ben ik erheen gegaan. En dit is het taartje!
Hij was gevuld met
witte chocolademousse met bastogne en aardbeienkwark. Er waren 140 deelnemers. Ik heb niet gewonnen, maar we hebben een ontzettend leuke dag gehad en veel inspiratie opgedaan. Er is heel goed voor ons gezorgd door de Hema, taart (uiteraard), muffins, cupcakes, koffie, thee, borrel, snacks, wraps etc.etc.
Er was  ook een workshop cupcakes decoreren.



En dit is weer de binnenkant.

En na de uitslag mocht iedereen zijn taart weer mee naar huis nemen. Dat vonden wij niet zo'n goed plan, want de taarten hadden de hele dag buiten de koeling gestaan en iedereen had er naar hartelust uit staan te lepelen!

Dus, dat had ik altijd al eens willen doen: Taart gooien, al is het maar in een prullenbak!
Maar oh, wat had ik toch wel erg graag willen winnen!!!

Bijna niemand had een fototoestel bij zich. Wat een geluk, dat ik mijn eigen prive taarten -fotograaf, Sabine, bij me had! bedankt weer meissie!!!!XXXXXXX

Reacties

  1. Dan was het misschien wel eens grappig geweest om elkaar taart in het gezicht te gooien. Dat lijkt mij nou superleuk om eens te doen maar ik durf het nooit! Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Baksel of misbaksel?
Of heb je misschien iets anders dat je graag kwijt wilt?

Populaire posts van deze blog

zeer stevige tietjes 63

Kinder Bueno Driptaart.176